onsdag 13 mars 2013

Länkkärlek

Bilden är från Sockerrus blogg

Det finns många bakbloggar och matbloggar där ute. När Sockerrus (Pay it Forward) skrev det här inlägget på sin blogg ville jag självklart hänga på! Jag har varit med i några  bakgrupper på Facebook och många gånger blir det bråk om vem som snott vems recept. Men å andra sidan är det bara texten i ett recept som är copyright skyddat, så vem kom på receptet till den första kanelbullen? Men nu kom jag av mig de finns några bloggar som jag tycker om och som jag tittar in på lite då och då. Tycker verkligen ni ska besöka dem. Alla namnen är direktlänkar.

Sockerrus - Tack för att du har min blogg som en länk på din sida, jag har många besökare som hittat  hit tack vare det

Flickorna i Köket - Är grymt imponerad av Ann som slutade på sitt jobb och började baka de mest fantastiska bakverken och tårtorna på heltid!

Pinglansbakverk - Det är lite extra roligt att ha någon i sin stad som man kan bolla med och hjälpa varandra när de behövs!

Sweet and Simple - Kär Julimamma som delar mitt intresse för bakning. Men hon bakar lite mer bara.

Ett kreativt liv - En härlig blogg blandat med pyssel och bakning. Man blir verkligen inspirerad! 



4 kommentarer:

  1. Tack så mycket för de fina orden och att du länkar vidare :-D Du får gärna skicka en pingback till mitt inlägg så hamnar din länk där :-)

    Tack! ♥

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! Tänkte kika förbi här och meddela att jag bytt bloggadress och så ser jag detta!!! Jag blev verkligen helt varm i hjärtat av dina ord - TACK! Det här gjorde min kväll. :) Jag fortsätter blogga om bakning och diverse pyssel på: ettkreativliv.blogspot.se

    Ha det bra! KRAM/ Ester (esters hörna)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D Va bra! Åh va fint det blev inne på din blogg! ska uppdatera din länk :)

      Radera