tisdag 18 september 2012

Jordgubb -& Hallonsplitt


Ibland behöver det inte vara svårare än att äta lite tacos och att avsluta med detta berg av mumsigheter! Den här bomben fixad jag och mina härliga vänner tillsammans på vår tjejkväll i lördags! 

Lina var lite nytänkande och köpte Oreoglass och Rocky Roadglass.  Med det som grund byggde vi på med jordgubbar, hallon. vispadgrädde, maränger, kexstavarna fyllda med choklad (kommer inte ihåg vad de heter) och choklad - och kolasås! En gammal klassiker som man kanske lätt glömmer bland alla ny spännande recept med macroner och cake pops. 

Det har varit lite tyst här inne men det är bara för att jag börjat på högskolan nu och måste fokusera lite. Men, ni som även följer Bakhörnan på Facebook vet att jag har gjort söta cupcakes får som jag kommer lägga ut recept på inom kort! 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar